ייעוץ אישי לעורכי דין

כעורכי דין בוודאי נתקלתם בסטטיסטיקה האומרת שבארץ ישראל כמות עו"ד לנפש, היא מהגדולות בעולם, וכפועל יוצא הביקוש למקצוע עולה על היצע המשרות הקיימות.

בוודאי שאלתם את עצמכם לא פעם, כיצד נבדיל את עצמנו משורה ארוכה של עורכי דין בעלי נסיון ומוניטין?

כעורכי דין, מיומנויות תקשורת הן ה א'- ב' של העבודה שלכם – בשיחות טלפוניות, מפגשים פנים מול פנים, עם לקוחות, מול קולגות למקצוע ובבית המשפט, כאשר אתם טוענים מול שופטים.

לשון לא צריכה להיות חלקה במובן השלילי של הדבר, אבל היא בהחלט צריכה להיות חדה ומיומנת.

היכולת להתנסח, לשכנע, לבוא במשא ומתן, לחקור ולטעון, היא זו שתבחין ותייחד אתכם בסופו של יום מהמתחרים שלכם. החדשות הטובות: מיומנויות תקשורת ופרזנטציה הן נרכשות ונלמדות.

כשאתם באים במגע עם לקוחות, קולגות ושופטים אתם נמצאים כל הזמן על הציר בין שיחה להופעה, אתם נדרשים לספק הסברים, לתת הנמקות אבל לא רק תוכן הדברים הוא המכריע, לאופן העברת הדברים תהיה השפעה מרחיקת לכת על ההצלחות שלכם.

לדבר מול קהל זו אמנות לכל דבר, יש בה קצב, מנגינה והרמוניה (לא בכדי כותב הנאומים של ברק אובאמה הוא מוזיקאי-מלחין).

*הייעוץ מלווה בתרגול מעשי, צילום וידאו ומשוב.

במסגרת העבודה הפרטנית עם עורכי הדין והשותפים, יינתן דגש על:

  • יצירת רושם ראשוני נכון (נראות כתב הטענות)
  • טקטיקות למשיכת תשומת הלב והעלאת הקשב, במיוחד בעולם בו השופט מצוי בעומס עבודה אדיר ויכולת קשב מוגבלת.
  • ניהול נכון של שיחת טלפון
  • ניהול נכון של שיחה 'פנים מול פנים'
  • הפקת קול אמין ומשכנע
  • שימוש בקול – פונטיקה ואינטונציה
  • ליטיגציה אפקטיבית
  • שפת גוף נכונה
  • התמודדות עם פחד במה
  • הכנה לקראת פאנלים/כנסים
  • נאום מעלית Elevator peech
  • איך להמנע מ 'אה, 'ו', 'מ', 'בעצם'?
  • טקטיקות שכנוע
  • מינגלינג אפקטיבי

צרו קשר לפרטים נוספים והזמנות:

michal@lesser.co.il   |  0544-746314

שאלות ותשובות

סדנאות מועברות בד"כ לקבוצות של עד 15 אנשים וכוללת סימולציות, הדגמות ובהתאם לצורך גם צילום בווידיאו (לטובת הדמיה). ההרצאות מתאימות לכל גודל של קהל, מועברות בצורה חוויתית ומכוונות להעברת ידע לקהל.

בוודאי. ניתן לשלב בין כל הנושאים בהם מתמחה מיכל ובהתאם לצורך שעולה – תקשורת בינאישית, פרזנטציה ועמידה מול קהל, הבנייה ומיקוד מסר, נטוורקינג ומינגלינג והצגה עצמית.

עוד לפני פגישת הייעוץ, נערכת שיחה טלפונית מקדימה בה נעשה תאום ציפיות ומיכל לסר מבינה מה הצורך של הלקוח – עבודה על שפת גוף, שימוש נכון בקול, פחד במה, הבנייה ומיקוד המסר או הצגה עצמית. כפועל יוצא לכך, יינתנו משימות לביצוע עוד בטרם הפגישה ועל מנת שזו תהיה כמה שיותר אפקטיבית ועניינית. הפגישה נמשכת שעתיים, כוללת צילום ווידיאו (לטובת הדמיה) ובסיומה מחליטים במשותף האם ובכמה פגישות נוספות יש צורך. תוך כדי התהליך ולאורך כל אורכו מיכל זמינה לשאלות, לעזרה ולהתייעצות לגבי המצגת, הבניית המסר וההגשה.

"המלצות טובות מגיעות מפה לאוזן.
כבר בפגישה הראשונה מיכל ידעה לכוון אותי למטרה – קשובה, מקצועית וכל כך מדויקת, עם יכולת לשים את הדגשים במקומות הנכונים. יש לה אינטליגנציה רגשית מאוד מפותחת, היא מזהה מהם הדברים שיכולים להפריע לנו בתהליך ומפקסת. בזכותה הבנתי שכל אחד יכול לעמוד מול קהל ולדבר – בזכות צרור המפתחות העשיר בידע והניסיון הרחב שיש בחיקה!"

דנה אגמי

צרו קשר לפרטים נוספים והזמנות:

michal@lesser.co.il  |  0544-746314