ייעוץ אישי לרואי חשבון

שיפור מיומנויות התקשורת בעולם המקצועי

איך אתם מרגישים כשאתם משתתפים בישיבת דריקטוריון?

האם אתם חשים אי נוחות כשמגיע השלב בישיבה בו שואלים את רו"ח לדעתו?

נתתם פעם את הדעת לאופן שאתם מציגים את הפירמה בפני לקוחות?

מה אתם עושים עם הידיים בזמן שאתם מציגים דו"חות?

האם אתם ממנפים אירועים חברתיים לטובת השגת לקוחות?

בוודאי נתקלתם באמירה 'ראיית חשבון זה מקצוע משעמם', אבל האמת היא שכל דבר שמעניין אותנו יכול לעניין גם את אלו להם אנחנו מספרים את זה. אפשר לקחת כל נתון מספרי ולהסב אותו לאינפורמציה מרתקת, אם יודעים כיצד להגיש את הנתונים.

אתם רואים את עצמכם כאנשי עבודה. מקצועיות ופרופסיונאליות היא שם המשחק מבחינתכם. אבל כיצד רואים אתכם הלקוחות? האם מבחינתם זה מספיק כאשר הם מתלבטים ביניכם לבין שורה ארוכה של רו"ח טובים ובעלי מוניטין?

אז איך תצליחו לבדל ולייחד את עצמכם מהמתחרים? המפתח טמון במסרים שלכם, ביכולת שלכם להדגיש את הערך המוסף, התמורה וההצלחות שהשגתם עבור הלקוחות שלכם. בפועל, למיומנויות התקשורת תהיה השפעה מרחיקת לכת על תהליכים רבים בפירמה ובכללם: גיוס ושימור לקוחות, משא ומתן, מיתוג ויצירת מוניטין.

*הייעוץ מלווה בתרגול מעשי, צילום וידאו ומשוב.

במסגרת העבודה הפרטנית עם רואי החשבון והשותפים, יינתן דגש על:

  • ניהול נכון של שיחת טלפון
  • ניהול נכון של שיחה 'פנים מול פנים'
  • הבניית מסר/פרזנטציה
  • הכנת מצגת ממוחשבת (PowerPoint)
  • הצגת נתונים מספריים במצגת
  • שלב השאלות והתשובות
  • הכנה לקראת כנסים/פאנלים
  • מינגלינג אפקטיבי
  • התמודדות עם פחד קהל
  • הפקת קול נכונה ואיך לא להישמע מונוטוניים
  • שימוש בקול – פונטיקה ואינטונציה
  • נאום מעלית (Elevator Speech)
  • טקטיקות שכנוע והעלאת הקשב
  • איך להיפטר מ – 'א', 'ו', 'מ', 'בעצם, 'כאילו'?

צרו קשר לפרטים נוספים והזמנות:

michal@lesser.co.il   |  0544-746314

שאלות ותשובות

סדנאות מועברות בד"כ לקבוצות של עד 15 אנשים וכוללת סימולציות, הדגמות ובהתאם לצורך גם צילום בווידיאו (לטובת הדמיה). ההרצאות מתאימות לכל גודל של קהל, מועברות בצורה חוויתית ומכוונות להעברת ידע לקהל.

בוודאי. ניתן לשלב בין כל הנושאים בהם מתמחה מיכל ובהתאם לצורך שעולה – תקשורת בינאישית, פרזנטציה ועמידה מול קהל, הבנייה ומיקוד מסר, נטוורקינג ומינגלינג והצגה עצמית.

עוד לפני פגישת הייעוץ, נערכת שיחה טלפונית מקדימה בה נעשה תאום ציפיות ומיכל לסר מבינה מה הצורך של הלקוח – עבודה על שפת גוף, שימוש נכון בקול, פחד במה, הבנייה ומיקוד המסר או הצגה עצמית. כפועל יוצא לכך, יינתנו משימות לביצוע עוד בטרם הפגישה ועל מנת שזו תהיה כמה שיותר אפקטיבית ועניינית. הפגישה נמשכת שעתיים, כוללת צילום ווידיאו (לטובת הדמיה) ובסיומה מחליטים במשותף האם ובכמה פגישות נוספות יש צורך. תוך כדי התהליך ולאורך כל אורכו מיכל זמינה לשאלות, לעזרה ולהתייעצות לגבי המצגת, הבניית המסר וההגשה.

"כרואה חשבון 'מרובע' שדיבר בעיקר אל אקסלים ומספרים ולא עמד בפני קהל רחב, מיכל לימדה ושינתה אותי מקצה לקצה בכל תחום ההרצאות מול קהל. החל בעמידה נכונה מול קהל, המשך בהכנת המצגת כך שתהיה מעניינת ועניינית, וכלה ובהעברת החמר היבש והמשעמם בבסיסו בצורה קולחת ואטרקטיבית שתתפוס ותעניין את הקהל, והכי חשוב- תגרום לו לרצות לעבוד איתי!!! מומלץ בחום לכל מי שצריך להרצות מול קהל בכלל, ולכל מי שצריך לשווק את עצמו בהרצאות בפרט."

צרו קשר לפרטים נוספים והזמנות:

michal@lesser.co.il  |  0544-746314