הרצאות העשרה

הרצאות מרתקות במגוון תחומים, לקהל שוחר תרבות

הרצאת העשרה מטרתה כפי שאני רואה זאת, היא להרחיב את הדעת מתוך חוויה ייחודית. העברת תוכן, אבל לא רק. שימת דגש על אופן העברת ההרצאה, חשובה בעיני לא פחות ולעיתים אף יותר – החל מטון הדיבור שלי כמרצה, העושר השפתי שבו אני עושה שימוש, אמצעי ההמחשה (תמונות, צילומים, קטעי סרטים וסרטונים) והדוגמאות.

ההרצאה, צריכה להוציא אתכם הקהל למשך שעה-שעה וחצי מהמציאות היומיומית. לשאת אתכם למחוזות אחרים, לחדד את זווית הראיה לגבי תופעות שאנו לא נותנים עליהן את הדעת בדרך כלל וכל זאת, דרך מופע במה רב חושי.

בהרצאותיי נעסוק ב'תדמיות' המקיפות את חיינו: תדמיתם של אנשים (עמיתים, בני משפחה ומובילי דעת קהל), תדמיתם של עיסוקים (מהמלצר ועד השף), תדמית של מוצרים (מותגים – מזון, רכבים ואפילו בשמים) ועוד ועוד וכל זאת מזווית שלא שערתם.

ההרצאות מודולאריות ומועברות, לעיתים כמפגשים בודדים במסגרת קתדראות ומועדוניי נשים ולעיתים כסדרת הרצאות או כקורס במסגרת מכללות.

בין מגוון הרצאותיי:

תדמית ופוליטיקה או מה הקשר בין פוליטיקאי לפחית קולה?

מי שולט במדינה, הפוליטיקאים או התקשורת? איך פוליטיקאים מייצרים תדמית? למה אהוד ברק השתתף בארץ נהדרת? מי ניצח בעימות הטלוויזיוני בשנת 1996, בנימין נתניהו או שמעון פרס?

האישה שלצידו

מה תפקיד הרעיה בפוליטיקה? כיצד התקשורת מעצבת את תדמיתה?  איזוהי האישה האידיאלית – המעורבת, המתערבת או הנחבאת אל הכלים?

מוונוס של בוטיצ'לי ועד אליזבט טיילור – על תדמית בראי התרבות.

מי משדרת צניעות, וונוס של בוטיצ'לי, או וונוס של טיציאן? מה ניתן ללמוד משפת הגוף של הזמרת בציורו של אדגר דגה? מה ההבדל בין מרלון ברנדו לאליזבט טיילור ומה הקשר שלהם ל'חלף עם הרוח'?

מותגים ופרסומים – מה מוכרים לנו?

מה ההבדל בין מוצר למותג? כיצד חוויית קניה יכולה להשפיע עלינו באופן לא מודע? למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים פריג'ידר? ומה אנו קונים בעצם – תועלות, ערכים, נוסטלגיה או רגשות אשמה?

פרנק סינטרה: עולם עליון, עולם תחתון

מה המשותף למיה פארו, אווה גרדנר, לורן באקול ומרלן דיטריך? על מה נהג פרנק סינטרה 'לבזבז' את כספו? ומה היה סוד הקסם שגרם לכל כך הרבה נשים להתעלף?

סביב שולחן האוכל: על תדמית ומשפחה מבעד לאדי התבשיל

מה הקשר בין בן גוריון לקנדי? עם מי אתם מזדהים יותר – עם המשפחה הישראלית, האמריקאית, או אולי היפנית? מה תפקיד הסבתא ב'ליל הסדה'?

התקשורת כיוצרת תדמית – הון , שלטון, בידור וריאליטי

מי המשפחות המניעות את גלגליי התקשורת? מהי נוסחת הרייטינג? מה לנו ולחדרי אולפן מפוארים, מוזיקה ואפקטים? מהי התדמית הראויה לשדרן הטלוויזיה?

הקולנוע כיוצר תדמית: פס קול, אווירה וכרזות פרסומת

איזה מורה מוצג כאידיאלי בקולנוע? מי יותר קטלנית, גרייס קלי או מרלין מונרו? מה הקשר בין הטרגדיה היוונית לגנגסטר אל פצ'ינו?

נימוסים – הרמזורים של החברה

מה הקשר בין רמזורים לנימוסים? האם קימה נתפסת בהכרח כהפגנת כבוד? כיצד נפגין נימוס בעידן האינטרנט ומה המשותף בין נימוסי שולחן, אישה יפה וגברתי הנאווה?

טראמפ – תקשורת ופוליטיקה – סדרי עולם חדשים

איזה טקטיקות הנחו את טראמפ מול היריבים שלו? ולמה באמת העדיפו הבוחרים את טראמפ על פני קלינטון? והאם התדמית של המנהיג האמריקאי השתנתה מקצה עד קצה? על דמותו של הפוליטיקאי החדש בארה"ב והמתכון להצלחה אלקטוראלית, מודל 2017.

תקשורת בינאישית בעידן האינטרנט

למי נפנה היום לקבלת עצה רפואית – לרופא 'המומחה' או ל- 'חוכמת ההמונים'? האם ליוסי לוי מנתניה יש את אותה יכולת להפיץ מידע כמו ליאיר לפיד? ואיך כל זה מתקשר לקשב וריכוז?

נשים חזקות – המתכון לתדמית מנצחת

האם אישה חזקה היא אישה פורצת גבולות? כיצד מושפעת תדמית האישה מהעידן הדיגיטאלי? האם באמת היו מכשפות בסיילם? הרצאה הבוחנת את המושג 'אישה פורצת גבולות' וסוקרת נשים מעולמות תוכן שונים שפסעו במקום חדשים ועשו מהלכים לא שגרתיים בחלקת האלוהים הקטנה שלהן.

תל אביב דימויה של עיר

כיצד נתפסה תל אביב על-ידי הצייר התל אביבי נחום גוטמן ומה חושבים עליה הצלמים המודרניים? כיצד משווקת תל אביב לתיירים? ומהו תהליך מיתוג ערים? 

בושם, ניחוחות ותדמית

מדוע קליאופטרה הקפידה תמיד להתבשם? מה עשה לואי ה – 14, כדי לפתור את בעיות הגברא שלו? על איזה חוש מפצה אל פצ'ינו ב'ניחוח אישה'?

תדמית ומקצועות או איזה חתן יסב אושר לאמא היהודיה

איזה בן מוצלח יותר, הרופא או העו"ד? האם תקראו ל'שוטר אזולאי' בעת צרה? איזו עקרת בית מקצועית יותר, האמריקאית או היפנית? מה ההבדל בין טבח לשף?

צרו קשר לפרטים נוספים והזמנות:

michal.lesser@gmail.com  |  0544-746314

שאלות ותשובות

סדנאות מועברות בד"כ לקבוצות של עד 15 אנשים וכוללת סימולציות, הדגמות ובהתאם לצורך גם צילום בווידיאו (לטובת הדמיה). ההרצאות מתאימות לכל גודל של קהל, מועברות בצורה חוויתית ומכוונות להעברת ידע לקהל.

בוודאי. ניתן לשלב בין כל הנושאים בהם מתמחה מיכל ובהתאם לצורך שעולה – תקשורת בינאישית, פרזנטציה ועמידה מול קהל, הבנייה ומיקוד מסר, נטוורקינג ומינגלינג והצגה עצמית.

עוד לפני פגישת הייעוץ, נערכת שיחה טלפונית מקדימה בה נעשה תאום ציפיות ומיכל לסר מבינה מה הצורך של הלקוח – עבודה על שפת גוף, שימוש נכון בקול, פחד במה, הבנייה ומיקוד המסר או הצגה עצמית. כפועל יוצא לכך, יינתנו משימות לביצוע עוד בטרם הפגישה ועל מנת שזו תהיה כמה שיותר אפקטיבית ועניינית. הפגישה נמשכת שעתיים, כוללת צילום ווידיאו (לטובת הדמיה) ובסיומה מחליטים במשותף האם ובכמה פגישות נוספות יש צורך. תוך כדי התהליך ולאורך כל אורכו מיכל זמינה לשאלות, לעזרה ולהתייעצות לגבי המצגת, הבניית המסר וההגשה.

"יצאתי כעת מהרצאה של מיכל בננוצ'קה, על פרזנטציה ועמידה בפני קהל, בנוסף למפגש אישי ראשון ובהחלט לא אחרון שלי איתה, על הרצאה שאני מפתחת. כמות הידע הייתה מבורכת, יצאתי עם הרבה מאוד כלים מעשיים, ליישום גם ברמת התוכן וגם ברמת ההגשה. הייתי משוכנעת שבגלל שאני מגיעה עם הרבה ניסיון על במה בתחום התיאטרון, לא יהיה הרבה שתוכל לחדש שלי, יצאתי מהמפגש נפעמת, ומחכה כבר ליישום של הכל בהרצאת “מראות” הקרובה. ללא ספק מתכוונת להמשיך ללמוד ולהתמקצע ממנה ולקבל השראה מהתשוקה, המקצועיות הבלתי מתפשרת, וההומור בו הכל מתובל. עונג צרוף."

אפרת דורון

צרו קשר לפרטים נוספים והזמנות:

michal.lesser@gmail.com  |  0544-746314

סגירת תפריט

לסגור

מתעניינים בהרצאה, סדנה, ייעוץ אישי או חוג בית?

השאירו פרטים ואצור עמכם קשר בהקדם:

לסגור

תודה שפניתם, אצור קשר בהקדם.